by

Jak reklamować branżę motoryzacyjną?

Coraz więcej dealerów samochodowych, centrów serwisowych i firm samochodowych zwraca się do reklamy zewnętrznej i cyfrowych billboardów LED jako rozwiązania marketingowego i reklamowego. Niezależnie od tego, czy zajmujesz się sprzedażą samochodów osobowych, ciężarowych, sprzętu rolniczego, innych pojazdów użytkowych, czy też dostarczasz billboardy z usługami posprzedażowymi, możesz dotrzeć do milionów kierowców, którzy mogą szukać nowego pojazdu, używanego samochodu lub potrzebować serwisu.

Reklama zewnętrzna dla motoryzacji

Gdzie indziej można znaleźć lepsze miejsce na dotarcie z reklamami do kierowców i osób dojeżdżających do pracy, niż gdy są w drodze. Reklama billboardowa poza domem i na zewnątrz to jeden z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do podróżnych, kierowców i konsumentów. Z tego powodu reklamodawcy korzystający z billboardów zewnętrznych zwykle polegają na wysokiej rozdzielczości, obrazach wizualnych i grafice, aby wywierać wpływ. Dobra wiadomość dla branży motoryzacyjnej jest taka, że ​​naprawdę potrzebujesz tylko wizualizacji. Udowodniono, że ostre obrazy motywują do decyzji zakupowych i są świetną motywacją dla kierowców, którzy natychmiast porównują swój pojazd z atrakcyjnym i eleganckim obrazem wyświetlanym na billboardzie.

Niezależnie od tego, czy kierowcy siedzą w korku w godzinach szczytu, czy codziennie przejeżdżają obok Twojego billboardu w drodze do iz pracy, będziesz mieć możliwość umieszczenia wizualnego obrazu przed kierowcami, kiedy tylko zechcesz. Niektórzy reklamodawcy korzystający z cyfrowych billboardów również używają podziału dnia, dynamicznych wiadomości i wykorzystują wyzwalacze warunków ruchu w czasie rzeczywistym do wyświetlania hiper-ukierunkowanych reklam.

Balony o nietypowych kształtach to kolejne nośniki mogące przykuć uwagę przejeżdżających kierowców. Reklama nadmuchiwana to jeden z bardziej interesujących sposobów na marketing w plenerze. Dzięki takiej promocji będziemy w stanie postawić na różne wariacje i kombinacje związane z samym nośnikiem reklamowym.

Dla przejezdnych – balony o nietypowych kształtach gwarantują widoczność

Istotą takiego balonu jest jego kształt oraz gabaryty. Nie może być z pewnością mały. Ma być w końcu widoczny dla przejezdnych od strony ulicy. Balony o nietypowych kształtach to z pewnością nietypowe rozwiązania dla reklamy zewnętrznej. Nie zmienia to faktu, że tego typu rozwiązania są skuteczne i zwracają uwagę kierowców. Dowiedz się więcej o balonach na zamówienie u dostawcy reklamy outdoor – AdBlow.pl.